spacemen

Igår eftermiddag satt jag Morgan Gabriel och Milton (Gorman Baronen och Timlon) på Kaffe, spelade backgammon och pratade om musik och portugisiska. Bra gäng

Efter att ha lagat världens bästa middag (kronärtskocka rödbetor brysselkål i ugn och kikärtsröra) träffade jag Sara och drack ännu än gång öl i Vitan med några vänner. Kommer aldrig bli tråkigt

Carl var där med Benjamin Adam och Erik.

Sen gick jag Sara Benjamin och Carl till Snotty och jag cyklade lite vingligt hem på natten.

Idag ska jag åka tåg till Österlen för min storebror gifter sig i morgon! Det ska bli jättefint och vi hörs igen på söndag. Ha en fin helg finisar


Kommentarer
Postat av: idaawe

himmel vad mysigt!

2012-06-15 @ 20:16:36
URL: http://idaawe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0