feathers on my breath

Skäms nästan över förra inlägget, vet inte om jag någonsin har skrivit något så ogivande. Haha. Känner mig förresten så himla obekväm med vad-jag-har-på-mig-bilder, men ni måste se för jag hade jeansjacka idag!! Cyklade till skolan gjorde jag också och hade min nya fina fina väska från en liten skinnaffär i Rom där en gullig farbror jobbade och övertalade mig på italienska att köpa den.

 

Och vet ni vad, min hatälskade samhällslärare Sebastian som man älskar men ändå är så livrädd för var med i en intervju i skoltidningen idag. Han svarade på hur han blir på fyllan, vad han tänder på och beskrev sig själv som en "vetgirig söderortsgrabb". Jag satte teet i halsen när Greta visade mig i morse, har väl aldrig svettats-skrattat-ojat mig så mycket. Det är kanske svårt att förstå storheten, men jag har inte riktigt hämtat mig än tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0