-

Önskar att alla kollar på Kony 2012 vilket ni säkert redan gjort. En viktig halvtimmesfilm om vad som redan borde vara känt och oaccepterat.

Annars tumlar det mest runt, är med Moa och Felicia i skolan och de gör de trista marsiga skoldagarna bättre och skrattigare. Fyndade vinröd blus på stadsmissionen för fyrtio kronor och besökte sen Femmetopias utställning där Birgitta Olsson pratade om feminism. Och så har jag lagat vegansk risotto till min skeptiska familj men de gillade det jättemycket!

Nu ska jag för en gångs skull varken plugga eller ta in nyheter utan jag ska göra något som jag är väldigt dålig på, nämligen att titta på tv-serier. Intalar mig själv att jag aldrig har tid men nu spricker jag snart av att alltid göra allvarliga saker och inget avslappnande. Så nu ska jag äntligen börja titta på The Wire och lunga mitt stresshjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0