om en ledig onsdag och Rom

Idag började jag 12.20 och väcktes halv tio av att Morgan ringde och bad mig öppna ytterdörren för honom. Tillbringade resten av förmiddagen nära honom, vid frukostbordet i solen i soffan på väg till skolan.

Min enda lektion visade sig vara inställd, vad bra tänkte vi och gick till Kaffe och drack kaffe (trots att jag bara blir darrig av det).

När Helena och Elina slutat träffade jag dem, planerade artonårsfirande på landet och åkte till Stadsbiblioteket för att plugga.

 

Det här med att inte blogga gick ju bra. Vi får se hur det blir helt enkelt. I morgon åker jag i alla fall till Rom med min mamma, det ska bli skönt med värme och fint med ny stad. Det blev två resor väldigt tätt inpå, men Rom har varit planerat länge och då jag och Morgan inte kommer kunna resa tillsammans i sommar passade vi på i förra veckan när det var så billigt också. Så nu ska jag packa igen. De sista Paris-bilderna får ni när jag är hemma! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0