then everything changed because he saw his own wings

Hej vänner. Det är lite för mycket som händer i mitt lilla liv just nu, och jag hittar varken kraft tid ork eller lust för att sköta en blogg mitt i. Så efter att jag lagt upp bilderna från Paris blir det tyst här för ett tag, men chansen är stor att jag är tillbaka igen om några veckor.

Tills dess ska min ryggrad ha stärkts och jag ska kunna stå upp rakryggad och inte vikas, jag ska försöka och våga sätta mig själv först och jag ska ha börjat odla ett mjukt lager trygghet och självförtroende runt hela mig. Jag ska ha börjat bli lugn stabil fungerande. hörs vi igen. Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej!! du är den enda blogg som är rolig att läsa, snälla sluta inte blogga, du är så bra bra bra bra bra!!!

2012-03-19 @ 15:15:30
Postat av: emma

håller med ^

puss

2012-03-19 @ 15:20:02
URL: http://dinosauriedisco.blogg.se/
Postat av: klara h

puss vad snällt sagt (fast ey emma vem är det som inte sköter sin blogg av oss två va???)

2012-03-19 @ 20:35:23
URL: http://selfvalidation.blogg.se/
Postat av: ebba

åh din blogg är ju så himla bra. men det är viktigare att må bra så ta hand om dig, och kom snart tillbaka!

2012-03-20 @ 19:22:30
Postat av: E

Håller m föregående. Din blogg innehåller fina bilder och du ar en skarp iaktagelseförmsåga, både träffsäker och känslig på samma gång. Ta hand om dig!

2012-03-20 @ 21:25:57
Postat av: E

HAR skulle det såklart vara, inte 'är' en bra iaktagesleförmåga (eller lite kul faktiskt, man kan ju säga att man är en förmåga, dvs man är extra bra på något, att vara en skarp iaktagelseförmåga låter ju lite kanske reducerande men det är ju egenligen inte så illa)

2012-03-20 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0