analogt mars, paris och rom

Fikade med Dina på Lilla cafét i början av mars.

Den fjortonde åkte jag och Morgan till bästa Paris för andra året i rad . För att fira våra tre år tillsammans och för att vi nog inte kommer kunna resa tillsammans någon annan gång i år.

Träden hade inga löv än men det var varmt och vi promenerade och fikade och drack mojitos och öl på Ave Maria och nu känns det som vi känner den staden på riktigt. Åh det var fint.

Fem dagar efter  att jag kommit hem åkte jag och mamma till Rom, det var en del av min födelsedagspresent. En himla bra stad är det med ofattbart gamla delar och jättegoda kronärtskockor.


Kommentarer
Postat av: emma

parisbiulderna JAG DÖR

2012-05-31 @ 23:47:07
URL: http://dinosauriedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0