dina malvina


I morgon fyller Dina arton och åh det är svindlande alltihop och så långt ifrån hur vi trodde att artonårsdagen skulle bli. Jag har henne så kär och hon lyssnar så bra över alla våra koppar te och hon har så trygga ögon och vi kan hålla armkrok till kiosken när hon ska köpa glass och jag får träffa alla hennes mostrar och kusiner och de är precis så varma som hon är och vi planerar hur sommarnätterna ska bli tillsammans. Och ÅH när vi dansade hela nyårsnatten i Morgans kök och när vi hade klasspicknick i nian och springtävlingar en juninatt och när vi gick i sjuan tillsammans och när hon möter mig vid bussen när jag knappt orkar. Bäst i hela världen är hon nog.


Kommentarer
Postat av: dino

du är världens bästa

2012-05-15 @ 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0