gotland med morgan

I morgon åker jag till Gotland med Morgan och hans familj för att bo i deras stuga bland tallarna framför kohagen tills på söndag. Jag tänker att vi ska läsa spela fotboll cykla äta fina frukostar vara i trädgården hela dagarna och spela bluffstopp. Och plugga alldeles för mycket. Och så ska jag titta förbi hos min egen familj en sväng för de är också på Gotland. Så får jag gosa med kattungar som lär sig gå nu!!! ÅH grämer mig så mycket över att de är där utan mig så jag inte får se dem.

 

Förresten finns jag på twitter nu också, klarahjorth heter jag! Puss på er ha en himla himla fin långhelg


Kommentarer
Postat av: :-

Var bor du och var bor morgan på gotland?

2012-05-16 @ 00:28:44
Postat av: klara h

jag bor nära hemse som är sex mil söder om visby, och morgan bor ännu längre söder ut på sudret (eller sudermalm som det kallas hehe för att det är så många från södermalm där :PPP )

2012-05-16 @ 09:30:13
URL: http://selfavlidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0