maj genom telefonen

Det har känts som en lång månad, har gjort himla mycket i alla fall. Pluggat på kaffe och min katt fick kattungar. Synd att jag inte kan göra sådär så flera bilder hamnar bredvid varandra :(

Skrev mitt livs sista latinprov med en fin klass och firade min och Morgans treårsdag på Sardin.

Har hängt med Morgan och Guido stup i kvarten och varit på jazzcafé

Dina fyllde år och det blev sommar och så himla fina träd. Har promenerat i princip varje kväll i Enskede för att titta på syrener och hägg och kastanjeblom.

Var på Gotland med Morgan och hans familj. Bästa bästa bästa

Var i vitan första kvällen för i år och hängde ännu mer med de där killarna.

Ännu mer träd och lite melodifestival. Lite så har det sett ut och jag har mått hemskt bra mestadels.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0