vad vi gör på gotland

Så här ser min familjs hus ut på Gotland och vi har världens bästa trädgård med körsbärsträd, äppelträd, päronträd, krusbärsbuskar, vinbärsbuskar och hallon. Och en fiskdam där till höger om glashuset.

Igår planterade vi potatis och morötter och broccoli och gosade med kattungarna som är vindögda och nästan kan gå nu. Känner mig som en äkta lantis.

På kvällen skjutsade mamma mig till Morgans familjs stuga på allra södraste Gotland och här ska jag bo i några dagar med dem. Vi klappar kor,promenerar, äter frukost i solen, sover på bäddsoffa och undrar varför man inte alltid bor på landet.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

ert hus är typ det finaste hus jag sett!!

2012-05-19 @ 09:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0