that mood indigo

Just nu har jag ingen lust att berätta någonting alls egentligen och jag behöver det väl inte heller, men jag och Morgan inte är tillsammans längre och jag vill inte fläka ut mig om vad som har hänt eller vad som kommer hända. Men så ni vet. Jag blir kramad av min mamma, i min inkorg finns hjärtan från vänner och han och jag är fortfarande vänner och pratar för det här är viktigt. Det är sorgligt men vi mår bra.
Besöksstatistiken här fördubblades igår när vi hade ändrat på facebook, vet inte om jag ska tro att det är omtanke eller att ni är skvallersugna haha. Vi får se hur jag gör med den här skruttbloggen i fortsättningen men så länge lyssnar jag på Nina Simone, skriver till skoltidningen och hänger utanför kaffis med mina kompisar och kramas 

Kommentarer
Postat av: Maya

Åhnej tusen kramawr<3
Men visst är rubriken från indigos star?? Boken asså?? Isf åhhh visste inte att nån annan hade läst/mindes den! Om inte så oj pinsamt ignorera heh!

2012-10-23 @ 19:39:57
URL: http://bigu.blogg.se
Postat av: hevin.

Nina simone är som bäst när man går igenom något sånt här så fortsätt med det. Fina du. Och att kunna vara vänner efteråt är så himla viktigt och bra men låt det falla naturligt bara. Puss!

2012-10-25 @ 22:59:44
URL: http://steppingstone.devote.se
Postat av: Anonym

<3

2012-10-29 @ 00:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0