when i ain't sleeping you know you'll find me crying

För att pigga upp mig själv och er andra depparejeppare knåpade jag ihop en liten lista på bra saker som känns fina fast det regnar och är måndag och blir mörkt vid sex. 
 
- Att åka hem från litterär gestaltning för man förmår sig bara inte och istället ligga på soffan och äta linssoppa, titta på svtplay och sen orka sig iväg på cirkelfys och träna tills allt bultar och man måste hålla i trappräcket när man går ner till tunnelbanan. Är nog knäpp men det är så skönt för man känner att man lever ett tag (mycket dramatiskt är det ja)
- SR, om jag skulle bli lämnad av alla mina vänner skulle det nästan vara okej för jag har ju SR ändå
- Ha trevliga helgplaner redan på en måndag

- Quizkampen 
- Nya strumpbyxor och att höst är bästa årstiden i min garderob, jag har så många bra koftor
- Att vi har börjat planera och skriva till nästa nummer av skoltidningen, jag har skrivit en krönika om valfrihet och studentmössor bland annat
- Rödbetsmiddagar
- Den gråa collegetröjan jag hittade på marken vid Ace, den såg ensam ut, fick följa med mig hem och är numera uppklippt och perfekt

- Att min bästa lärare Hans som jag har i svenska och litterär gestaltning börjar bli på bra humör igen
- När Södra mer liknar en ungdomsgård än ett gymnasium, typ när jag gick in på skolgården idag och utanför fiket var det helt trångt med vänner i solen 
- Att vårt Ingrid Marie-äppelträd snart är klart, kanske att det är fyra flyttkartonger äpplen på det. Ni får komma och äta alla som vill
- Gröt & kaffe-frukost
- Den här hunden
 
Så, puss och hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0