instagram augusti

De första dagarna i augusti var jag på Gotland och var mest med mina katter, här är den svanslösa av dem.
 

Ett av otaliga Wollmars-häng, här med Felicia & Oskar

Helena!

Moa en kväll på Bonden

Filippa spelade på sommar & vi dansade 

Planerade Latin Lover & plockade äpplen i trädgården

Morgan kom hem & vi var med Guido och Kalle


Med Felicia & Moa på Moas fik en kväll & en lunch på Hermans med Morgan.


Min bästa Sonja & open air i Högdalen som rockade (sista bilden är Christinas)

Var på bio med Morgan & hans familj, vi såg dokumentären Searching for sugar man som man knappt trodde var sann

Tillbaka i skolan! Alltså jag är så glad över att vara där igen, på riktigt. Vill alltid ha tidig höst & hänga utanför kaffis. 

Med Filippa på Kaffe
Öl på Charlies med Sara och Daniel och apatisk Gabriel i trappan efter dödsshoten <3<3
Augusti har varit hemskt bra, fick äntligen vara med Morgan igen och bara ligga bredvid honom på soffan hela förmiddagar, har lagt ca hundra procent av mina pengar på öl & hängt med så bra vänner, pluggat massa tyska för att tenta av steg 1, ätit äpplen direkt från trädet <3 och börjat skolan igen. Puss!

Kommentarer
Postat av: sara T

haha asså bilden på mig och daniel är så kaos

2012-09-04 @ 15:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0