spelkvällshäng


Hade vänner hemma hos mig i fredags som spelade tp och galenpanna och drack öl och när vi bara var sex personer kvar bakades det äppelpaj & diskuterades i soffan. 

 

Annars har jag så mycket att stå i att jag vet inte vad. Försöker samordna skoltidningen och planerar redaktionsmöten och sätter deadlines, söker jobb i varenda mataffär på söder, har språkläxor i fyra språk plus litterär gestaltning, försöker hinna träna fyra gånger i veckan, ställer mig i bostadskö, letar lägenhet, lagar mat för min jävla familj äter inte vegetariskt och samtidigt kan man ju hoppas på lite tid med Morgan & vänner. Så bloggen hamnar liksom lite någonstans under allt. GUD är det här meningen med livet


Kommentarer
Postat av: christina

haha första bilden: superfokus! man ska va seriös

2012-09-21 @ 11:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0