upplandsgatan & dödsshots

Igår var en så lång dag, var helt förvirrad av intryck när jag somnade. Slutade skolan halv tio, hängde med Morgan & gänget i skolan, fikade med Helena Elina Christina på Rival, tränade & fikade senare på eftermiddagen med Filippa på Kaffe.

 

På kvällen träffade jag Sara & hennes vänner och drack öl på Wollmars & Charlies. Lite för sent åkte vi till Pop på Upplandsgatan för när vi kom dit skulle de just stänga.



Men det gjorde ingenting för utanför träffade jag världens bästa Kalle & Guido som firade Gabriels födelsedag med ca halva klassen & de hade druckit DÖDSSHOTEN och var helt tagna och jag blev buren av Albin över Upplandsgatan på väg till Dovas. Snart fyller Mogge 18 och då ska vi hänga allihopa varje helg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh längta Morgans födelsedag!!

2012-09-01 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0