analogt lite februari lite mars


Pluggade ständigt med denna på Kaffe

På fest med Olof & Hedda på sportlovet. Annars var sportlovet en fucking mardröm, grät på personaltoan om och om igen och var förvirrad till bristningsgränsen. Fy fan  

Charlieshäng med Öppna Huset och kanske min värsta fylla någonsin 
Mer Kaffe med Elina. Egentligen rakt igenom hemska veckor i slutet av februari början av mars, grät på varje fest jag gick på & blev tröstad i klunga, skämde ut mig skrek så mycket tröttnade på mig själv så fruktansvärt ah vi glömmer det. Fast fina stunder också som att prata med Ahmet, Moas sms, mormor, Tara & kvinnodagen. Fast i slutet av mars vände det, fortsättning följer!!
 

Kommentarer
Postat av: mossss

så spännande detta!! tbc :D

2013-04-20 @ 17:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0