i dont know what i can save you from

 
what we build is bigger
than the sum of two
what we build is bigger
than the sum of two
but somewhere i lost count of my own
and somehow i must find it alone
24 and blooming like the fields of May
25 and yearning for a ticket out
dreams burn but in ashes are gold
dreams burn but in ashes are gold
 
ÄR: vemodig och velig
förstår inte vad det är jag faktiskt vill, vet inte hur det känns att sluta skolan och alla små beslut är plötsligt fatalt avgörande på ett barnsligt sätt. som om jag skulle komma ihåg den här sketna lördagseftermiddagen längre än till nästa helg. fy fan jag vill inte ha en enda tråkig lördagseftermiddag i mitt liv ju just nu. jag växer fast i cafémiljöerna gror in mina fötter i Kaffes stengolv armbågarna mossar sig fast på marmorskivan pannan mot handflatan kaffestinnet!! eller i den mjukgröna väggsoffan på Charlies med en Åbro eller orangea väggen utanför kaffis eller trottoaren efter babasonic. mitt liv kretsar kring så få platser!!! fint och tryggt, nostalgiskt lätt att bygga historier kring, men; frustrerande frustrerande frustrerande. så litet ens eget liv är, typ; jämfört med Stilla havet (speciellt om en kollar på en jordglob, speciellt med en sjöman, oooh)
 
fint;
dela på en flaska vin med Frida på mitt rum
öppen altandörr äppelträden
Joni Mitchell Leonard Cohen Nick Cave Tom Waits Nico
alla våriga emojis!!
att jag hittade min dagbok från -00 på Gotland! stod typ "I.DA.HARE.BURAAT.AT.SNÖAT"
Brave new world & Harry Martinson
vänta på bussen hem med Moa på Gullmarsplan (i'm a big big girl in a big big world it's not a big big thing if you leave me) när det ljusnar framåt halv sex alltså vi har överlevt!!
 
 

Kommentarer
Postat av: mos

du är bäst att vänta på buss med puss älskling

2013-04-07 @ 00:22:43
URL: http://monimal.blogg.se
Postat av: Flyrro

<3 and life oh life continues to throw us around around around <3

2013-04-07 @ 16:45:32
URL: http://elflyrino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0