-2

 
google translate version
 

du går en promenad i parken för du behöver inte något
handen att du ibland håller gör ingenting
ansiktet som du ser i dörren inte står där längre
i en fråga om tid, skulle det glida från mitt sinne
in och ut ur mitt liv, skulle du glida från mitt sinne
i en fråga om tid
ansiktet som du såg i dörren inte titta på dig längre
det namn som du kallar på sin plats är inte att vänta på din famn
världen att du älskar att skåda kan inte hålla dig längre
i en fråga om tid det skulle glida ur mitt sinne
in och ut ur mitt liv, skulle du glida från mitt sinne
i en fråga om tid
mer, vill du mer
mer, vill du mer
mer, du vill ha mer, du berätta
mer kan bara tiden köra mig
mer, du vill ha mer, du berätta
mer kan bara tiden köra mig
mer vill du mer du berättar
mer kan bara tiden köra mig
mer, du vill ha mer, du berätta
mer kan bara tiden köra mig
mer, du vill ha mer, du berätta
mer kan bara tiden köra mig
mer, du vill ha mer, du berätta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0