analogt november


November var en skitmånad en riktig pissmånad fast jag var inte så ledsen just då men det var mest för att jag inte kunde ta in allt. Så glad att den månaden tog slut. Fotade knappt analogt, men här är Hägerstensåsen morgonen efter att vi valvakat och Obama vunnit.Moa flyttade in i sin lägenhet, jag och Felicia packade upp flyttkartonger med henne

Ett fint kärlekspar i Moas kök (hjälp vad jag grät den kvällen)

Efter fest på Lidingö, väntade på tunnelbanan hem med ett annat fint kärlekspar, Axel & Dina

Det snöade sista dagen i november, jag var exalterad. Det här är min trädgård. 

Greta utanför 44an. Har en sett något finare
Elina

Så tog den jävla månaden slut och kom aldrig mer tillbaka igen. Sista veckan... kan ha varit det smärtsammaste jag varit med om. Puh tur att en har sina vänner

Kommentarer
Postat av: christina

fy så fint!!

2013-01-13 @ 09:45:08
URL: http://pravda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0