standing ovation

ha ha ha hur mitt hjärta klämtar baPAMbaPAM baPAMbaPAM när den gröna välkommen-jag-är-här-jag-är-hemma-själv-vi-skulle-kunna-prata-knappen lyser efter namnet på chatten. ett kli i bröstet det går inte att tysta!! en enda jävla handrörelse och nick och min dag är förstörd fast jag är redan förstörd försnörd insnörd i fel hårstrån. eller nej kanske mer, önskar att jag var insnörd i fel hårstrån. (en annan handrörelse idag och vilken cell i min kropp klarar sån ögonkontakt??) nej precis så Greta översköljs med panik-sms och hängande huvud på axeln. 
redaktionsölar med latin lover, först sträv och seg i kroppen, nyvaken, men mjukas upp, finaste fina redaktion. mitt vackraste gemensamma projekt. kramas hejdå vi ses i skolan om några timmar lättat hjärta.
i sängen 00:46 skriver hemliga vykort till vänner en vill ha runt hjärtat alltid. alltid åh alltid!! och kärleksförklaringarna tryckande kramarna fnisset är på så riktigt även efter öl! godnatt jag ska följa mina egna råd; inte sätta mina förälskelser på för höga piedestaler (de finns ändå bara i huvudet) så imorgon börjar jag. godnatt och massa kärlek, jag spiller över


Kommentarer
Postat av: X

du är så finis

2013-01-18 @ 01:39:14
Postat av: flyrro

<3 <3 <3 <3 <3 U GO GIRL <3 <3 <3 <3 <3

kanske möter dig en kortis på kaffe sen? jag hör av mig när jag är klar.

2013-01-18 @ 11:10:42
URL: http://elflyrino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0