mr fantastic

 

Kan allt bara skärpa sig ett tag jag orkar faktiskt inte. I november bestämde mig för att nu ska jag inte plugga mer nu slutar jag skolan nu ska jag bara göra saker som är roliga för annars går jag under, och så sitter jag här framför vetenskapliga rapporter på spanska och engelska och debattartiklar och sms i huvudet och blöta tår och flottiga glasögon. Nä allt får SKÄRPA SIG kan jag få slippa känna efter ett tag kan jag bara få blunda med känslorna och inte bli rörd av någonting bara glida fram utan friktion. På baba sonic med skriken och viskningarna och letande efter nattbuss med isfingrar och gråten i halsen näe kan jag få vara lugn i bröstet en enda dag. Fast nä jag vet att det är tusen gånger värre att inte känna något alls så vad ber jag om, lite lugn och ro kanske bara, att jag någon gång skulle förstå vad jag känner!!

 

De här månaderna kanske är som att gå hem från tvärbanan, det är nog så jag får se på dem; att bita ihop låta det vara svinkallt och blött i skorna och klampa vidare för vad ska en göra. Januari är i alla fall slut nu och det har omtumlat mig lite för mycket jag vill bara ligga ned.

 


Kommentarer
Postat av: christina

"De här månaderna kanske är som att gå hem från tvärbanan, det är nog så jag får se på dem; att bita ihop låta det vara svinkallt och blött i skorna och klampa vidare för vad ska en göra."
asså JA

2013-01-31 @ 23:36:17
URL: http://radarmagazine.se/christinagarnett
Postat av: .

Puss

2013-02-01 @ 17:33:56
Postat av: sara

å älskade när jag flyttar kan du ta tväris till oss precis när du vill! <3<3<3<3<3

2013-02-03 @ 22:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0