nyår

Mitt nyår var magkatarr och en box tre apor, Greta och jag i hissen hos Jonna inte en enda rak linje längre (vill tatuera in den bilden), tolvslagshångel (missade alla fyrverkerier), ockupation av en säng och katastrofgråt och kärleksförklaringar i Helenas famn. Skriksångsdans och tillbringade kvällen nära allting, blev utkörda framåt halv sex, gissade spyor på tunnelbanan, telefonsamtal och somnade mörbultad bredvid Elina. Så, det började väl så omtumlande som det slutade. Saknade & längtade mig bort men ville inte vara någon annanstans. Detta bråkiga hjärta! Ingen samarbetsvilja längre, i bästa fall drar det ryckigt åt alla håll, värre är när det ligger i dvala.
Önskar mig inte så mycket för 2013, eller ja att komma in på utbildningen i Chile, annars får det bli som det blir jag har ingen kraft att önska någonting, jag tror det kommer bli bra & fruktansvärt fast mest fruktansvärt bra, mest hoppas jag på att överleva. Fast det skulle ju vara fint att bli kär i någon så klart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0