tänker aldrig sluta / kan det bara sluta

det här är fan inte rättvist!! jag ruvar på en skatt en varm mjuk gyllene skatt under skinnet. dundrande brummande till den som hittar in!! annars vill jag ha; det största gruset och trefemmor halv fyra på Frejgatan. jävla tågräls och grävmaskiner broar kepsar och ögonlock utsiktsbänkar. för. svinn.


minns inte vem som sa det till mig först och det spelar ingen roll, gullmarsplan ligger brinnande nära och nära johanneshov och broar, gå bredvid mig! korsa gatan! snedda! med! mig! känner inte igen min panna nu, glasögonen på täcket du tog av dem håret föll över ansiktet mina minnen och knän knäcks nu mitt skinn vrids nu du kommer inte få någon jävla skatt ever

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0