vi vill ha dig

osv när man e full o nästan märker att man har skavsår men på chatten hoppas man inte så mkt o jag lever lugnt ett tag på gratis o ingefära öl mm ångest o blabla sånt där i stan. red hem på cykel (för skavsåren) och sen kollade rakt upp i hotellen de bodde på hmmmm,,,uh---.,..annan värld. väggarna e fina i sol ser de ut som sammet.. . en välkomsdrink finns för dig här...  har nån i kvarteret ett moget hjärta o dela med sig av så köper jag -?- studenten e slut nu tjoho pappa jobbar inte längre o tiggaren jag kände i solna e inte heller kvar bara nån med tre fingrar nu o jag blir en slak blak grönsak i uppförsbacken där står en ful pudel i ett fönster o spanar in en... uuh obehagligt kan den sluta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0