tick tick tick

 
 
han säger att han int kommer o jag säger ok. man måst säge okej då o jag somner själv o precis när jag somnar tick-tick-tick minns jag alla rum i mina mardrömmar. de finns där i filer jag kan bläddra i, rum efter rum efter rum aa det klipper till när jag byter när båten bryter och jag ligger mot hans bröst och säger allt jag vill det är för tydligt. its hard to say no fast det är lätt att säga nej jag säger nej till allting måste tänka mer på utveckling, jag kan ta mig vart jag vill eller vad fan man säger ist för detta jävla ältande. titta tillbaka o leta i arkiv o rensa o böla det e okeeeej med det nu. fräscha upp hjärnan och sluta med att skriva iphone-anteckningar på 2200 ord om hur det var att vara tonåring bara skit i det klara släpp det
 
... .
.
 
 
..... 
 

Kommentarer
Postat av: M

Gör också så. Allt det där om det nu kan vara någon tröst men förmodligen inte ledsna psyken kan ju ej tröstas

2014-09-07 @ 20:40:48
Postat av: klara h

usch det där var deppigt sagt:(

2014-09-07 @ 22:19:50
Postat av: klara

ps. är ganska glad i min regression också:) det e ju mysigt liksom

2014-09-07 @ 23:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0