tre junikvällar


I torsdags var det hejdåpicknick i Hagaparken för Olivia ska åka till London i ett år! Tänk vad roligt, men samtidigt läskigt. Agnes och Hanna på bilden, fotade nästan inget alls mer.

 

På fredagen var jag och Morgan inbjudna till Helena för att grilla i hennes trädgård med henne, Johan, Emma och Denise. Vi njöt av sommaren, plågades av myggor och letade framtida mördare i skolkatalogen. Himla fint. Bilden är från torsdagen.

 

Och igår åkte jag, pojkvännen min, Filippa, Dina och hennes Kalle till bästaste Hagaparken. Vi längtade lite efter Eriksdals, himlade med ögonen när grabbarna bara pratade musik och hade springtävling.

 

Fina Dina

 

Filippa "det femte hjulet" Neves. Neej skoja fini <3

 

När vi tröttnade på myggorna åkte vi tillbaka till staden och snackade i kök, fin fin kväll!

Nu ska jag på läskig jobbintervju med praktiskt prov i fyra timmar (!!!) och imorgon åker jag till Paris med familjen min!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0