american apparel-kjol till salu!


Hej vänner. Trots att ni bara blir fler och fler gapar kommentarsfälten tomma. Det är inte så att jag förväntar mig något eller kräver något tillbaka, men lusten att anstränga mig och lägga ner tid på det här försvinner lite när det känns som att ingen läser.

 

För att komma till saken. Min fina fina svarta kjol från American Apparel är på tok för kort för mig (storlek small) men då jag inte vill att den ska ligga och damma i garderoben tänkte jag att någon av er kanske vill köpa den! Den kostar 450 i affären så 200-250 kanske är ett bra pris? Släng iväg ett sms eller en kommentar om du är intresserad. Puss!


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Den svarta kjolen är såld va? :)

2011-12-12 @ 21:20:15
Postat av: klara

ja tyvärr! hoppas du får tag i en :)

2011-12-12 @ 22:23:59
URL: http://selfvalidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0