fem bra

(Hehe irrelevant bild från i helgen när jag såg ut som en katt)

Varje kväll precis innan jag ska somna så brukar jag försöka tänka på minst fem fina saker som hänt under dagen. Det är ofta småsaker, som fina saker som kompisar sagt, en gullig tant jag sett eller att hålla handen. Det låter hemskt klyshigt men det får mig faktiskt på bra humör och jag uppskattar småsaker mer.

Det skulle väl bli lite tjatigt om jag skrev fem bra saker om dagen här, men jag kan i alla fall skriva någon gång ibland. Så här är några fina saker från de senaste dagarna

 

- Kubansk hiphop, det bästa som hänt mig ungefär. Tänk er Buena vista social club fast hiphop. Alltså.

- Hur fina träden är när jag cyklar till skolan

- Äta lunch med Helena och Morgan

- Alla fina fina personer jag har omkring mig som kommer göra vintern lättare

- Tänka att jag har så många olika nya (vegetariska!) recept jag måste prova

- Vår lärarpraktikant i spanska, Lydia, som har den gulligaste bäbis jag skådat

- Sonja

- Korrespondenterna på svtplay, speciellt avsnittet om Indien

- Att jag kommit på vad Morgan ska få i present

 

Puss!


Kommentarer
Postat av: Helena

Tycker det är fint att äta lunch med dig och Morgan också! Har suttit och skrattat lite för mig själv över Morgans dinosaurie haha åh

2011-10-06 @ 08:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0