oktober

I morgon ska jag gå upp klockan tre och sex timmar senare kommer jag vara i Italien med Morgan och Ville. Vi är hemma på torsdag och tills dess lär det vara tyst här, men först lite bilder på hur oktober sett ut innan min kamera gav upp.

När september blev oktober promenerade jag med Morgan Kalle Rickard och Lotta i min förort.

 

Vi hade fest för ettorna på en båt och jag dansade mer än jag någonsin gjort under en kväll.

 

Sonja färgade mitt hår mörkare. Äntligen äntligen.

 

Jag har spenderat nästan varje rast med Helena och Elina.

 

Jag köpte för första gången på tre år (!) ett par jeans.

 

Jag och Alice har fikat otaliga gånger, här bland gråsparvar.

 

Morgan fyllde sjutton.

Dansade och var lycklig med fina vänner hemma hos Helena.

 

Hahaha det här är Hevins bild från hemma hos Helena och den är så himla himla rolig.

 

Och så har jag promenerat jättemycket. Med Morgan och själv och jag som brukar ogilla oktober har ändrat mig till att tycka att det är en av de bästa månaderna. Tillsammans med april och maj och juni och juli och augusti och september så klart. Hoppas ni får ett fint höstlov vi hörs på torsdag! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey. vill du fortfarande bli av med din AA-kjol? om så är fallet kan jag tänka mig att ta över den för 150 kronor :) kommentera tillbaka med din mail eller någe sånt om du vill göra en deal!

2011-11-03 @ 17:47:21
Postat av: klara

ja den finns kvar! maila mig på [email protected] :)

2011-11-03 @ 18:05:15
URL: http://selfvalidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0