tre gotlandsbilder

Hej hej nu är jag hemma. På Gotland har jag sovit, lagat vegansk havre-pizza, läst läst läst, promenerat i stormen, stängt av mobilen och datorn och sprungit tills mina benhinnor gråtit. Läste ut både Nedfallen ängel av P O Enquist och Skrattets och glömskans bok av Milan Kundera.

Jag och min lillasyster klappade på grannens lammungar också. De var keliga som kattungar och strök sig mot benen och tuggade på våra byxor och jackor och allt de kunde komma åt.

Och precis nu när jag kom hem åker Helena och Elina till Prag och Moa och Felicia till Berlin. Åh. Tur att Dina och Morgan är hemma i alla fall. Annars ska jag under lovet träffa mina systersöner, plugga, sy, läsa, träna och spela piano med Morgan. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0