dear catastrophe girlfriend

På Drop Coffee med Morgan

I fredags när jag Moa & Felicia drack kaffe på fiket Moa jobbar på & pratade pojkvänner i evigheter.

 

Det är skrämmande vanligt i skolan samma ansikten samma stentrappor samma ångest & lunch-rasts-ensamhet samma telefonsamtal som man ångrar men i stunden för allt i världen måste ringa. Tre svarslösa panik-samtal och jag åker och tränar i raseri över... att vara så omöjlig?? Att vara så bångstyrig för mig själv??

I alla fall, idag efter vår första skoldag åt jag & Sonja kronärtskocka i min soffa, plockade äpplen i min trädgård och klappade katterna. Jag & Sonja blir arga över samma saker (kött ignorans hets), gillar samma saker att äta (sparris kronärtskockor fetaost ingefära) & kanske bara hon förstår om man plötsligt måste lyssna på BD eller kent igen. Vi delar pophjärta 4ever. 

 

Så jag vet inte. Jag vet inte jag vet inte jag vet inte. Jag kollar på lägenheter och planerar att flytta själv till vårterminen och nu längtar jag efter klockan tio varje onsdagmorgon med röda fåtöljer och 45 minuter av starka åsikter från vänliga ögon SOM SER MIG. 

 


Kommentarer
Postat av: sara T

aaaah vill träffa dig klara! behöver det typ. pusssss

2012-08-23 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0