hello halo (dansa > plugga)

 
GgsEQJ on Make A Gif, Animated Gifs
Har bisarrt mycket energi, tar väl igen för de senaste två månadernas apati och hoppar upp och ned i badrummet med stelfrusna fötter till abba beyonce the strokes och somnar SKRATTANDES kan det ens hända på riktigt. Dricker bubbelvatten tills jag gråter av att det sticker så mycket i näsan chattar på fb effektivare än någonsin, svarar snabbare och kan alla snabbkommandon!! Slänger runt min lillasyster i glada danser går inomhus i mina högsta platåskor och pirrar, kanske för mycket bubbelvatten. Är klara med nya numret av tidningen!! Det kan vara vårt bästa nummer, länkar snart!
 
Tråkig sak: Lilla Journalistpriset är inställt nästa år, vi som i vår hybris trodde vi hade chans att vinna kommer aldrig få reda på hur det skulle gått. Hm jag och Greta grät blod när vi såg det. Annars skrattar vi mest, dansar i kaffis hittar på kodnamn kramas och bedömer efter "skulle han kunna krossa dig med sin kroppsvikt??". 
Jag kommer aldrig kunna somna nu jag är så energisk, borde göra något vettigt av det men jag förstår _ingenting_  just nu fast det viktiga är att jag mår bra. Och imorgon är det lucia och det är min bästa högtid utav alla på hela året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0