andra halvan av juni

En av mina första sommarlovsdagar spelade jag backgammon på Kaffe med Morgan Milton och Gabriel. Bra eftermiddagssyssla. 

Vårt kök hemma byggs om, väldigt mycket mot min vilja, och just nu är det kaotiskt stökigt. Men innan de hann riva ut allt inklusive golv så kokade vi kronärtskockor, nu skulle det vara omöjligt med den kokplatta hela familjen delar på. Kul är det, men jag bor ju mest hos Morgan. 

En kväll var jag i Vitan med Sara Benjamin Carl och Adam och sen drack vi öl på Snotty. 

 

Jag åkte till Österlen över helgen till min brors bröllop, det hamnade inte på bild men här är en bild på mig med rufsig lugg hehe. 

'

Vi började jobba och våra dagar går ut på att skriva in information om lärare och skolor i datorn, lyssna på verkligen timtal av Filosofiska Rummet, ta puss-pauser så ofta vi kan, sno frukt, äta lunch tillsammans och vara trötta på pendeln varje morgon. 

Hämtade mina skor på posten och promenerade bland pioner.

 

Firade midsommar på landet med fina vänner, spelade kubb & maffia, fick solsting och lekte galenpanna och blev lite för fulla lite för tidigt på dagen.   

Drack te med Sara och Benjamin en halv natt ungefär. 

Hängde ännu mer med pojken min, måste passa på innan han åker ju. 

 

Överraskningsfirade Filippa med vegan-tårta, bästisar, longboard, öl och Euphoria. Vad snygga vänner jag har förresten. 

Tomt på Skanstull när jag cyklade hem från ännu ett Vitan-häng + öl på Habibi med Sara och hennes vänner.

 

Pappa hade en gullig bild på mig på sitt skrivbord. 

Filippa fyllde år på riktigt och vi drack öl och var på Kulturhusets tak. 

Hade världens finaste dag i lördags med Morgan, frukost på balkongen och dödsfin middag på Tabbouli. 

Och igår var det förvisso juli men jag Morgan Guido & Milton åt middag på balkongen, kollade på fotbollsfinalen och gick en sväng förbi Montelius. Snipp snapp slut så var juni slut!

 

Kommentarer
Postat av: hanna j

Umgås du inte alls med Alice nu för tiden? Är det pga att din pojkvän och hennes ex är kompisar, eller gled ni bara ifrån varandra lite lägligt?

Fina bilder!

2012-07-03 @ 00:04:07
Postat av: klara h

hej och tack! jag och alice har ingen kontakt alls nu i princip, det har hänt för mycket som kanske inte går att reparera som delvis berodde på det att Morgan & Guido är bästisar ja. men det berodde på saker mellan bara oss två också. ibland kan det kännas tråkigt men det är nog bäst så här. men vi är inte arga på varandra nu

2012-07-04 @ 13:34:39
URL: http://selfvalidation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0