en tisdag i mars

Lite så här har min tisdag sett ut. Jag har skrattat mig igenom lektioner med Felicia, frågat tusen frågor på naturkunskapen och lärt mig så mycket om livmodrar (livmödrar??) och kor och tarmar och inälvor. Jag skojar inte, min lärare är så bra.

Min jättelånga håltimma gick snabbt för jag var med Morgan Gabriel Guido Samuel, njöt av solen på skolgården, skojade om klyftor och var vårglada.

Efter ett dåligt naturprov träffade jag Dina och fikade i timmar, lättade våra hjärtan och fantiserade om att köpa en lägenhet tillsammans i valfri söderförort. Vet inte vad jag skulle göra utan dig Dina.

Nu lyssnar jag på Dancing Queen och är pepp på allt, som att jag och Morgan ska åka till Paris om en vecka och att jag är ledig i morgon och ska åka till Kista för att köpa mina drömskor! Hej då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0