ett hej och en ny jacka


Har ju köpt en manchesterjacka, perfekt gubb-pösig och brun och kostade åttio kronor. Bra fulsnygg men det är de bästa plaggen (och de snyggaste personerna är också fulsnygga!)

Annars är mitt sällskap ikväll (förutom Dina lite tidigare då) den femhundra sidor långa boken The Story of English (tack Erik Nilsson) 
Någon dag kanske jag skriver om hur jag mår och så men jag kan väl säga att på vardagarna går det bra ändå, och på helgerna gråter jag hjärtat ur mig över att behöva stå själv i badrummet och borsta tänderna och så. Men jag överlever och är nu mest nyfiken. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: sonja

du e snygg (och stark)

2012-11-15 @ 22:54:24
URL: http://jasonjonas.tumblr.com
Postat av: Anonym

Ser lite ut som en majong-jacka farfar(pappa) hade på 70 talet. Fast den var lite längre!
Är inte bilderna spegelvänd? :D

2012-11-16 @ 12:15:56
Postat av: Storebror

Varför står det jag är anonym?

2012-11-16 @ 12:16:25
Postat av: klara h

haha hej måns! visste inte att du hade hittat hit, och jo bilderna blir spegelvända av någon anledning!

2012-11-16 @ 16:16:46
URL: http://selfavlidation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0