keep on surviving

Helgen har varit fin ändå, vaknade hos Moa i fredags och hade försovit oss till vår enda lektion så vi lyssnade på P2 och läste DN istället. 

På kvällen torkade jag tårarna och dansade på grafikskolans halloweenfest med Filippa Sonja och Julia till fyratiden. Gå till grafikskolan om ni får chansen, serri

Har promenerat och pluggat massa tyska (<3) och skrivit dagbok och kokat äppelmos och varit med mamma också. Och druckit öl på Charlies med Helena och Emma och Bill i lördags
Åh i söndags var det en så fin kväll. Drack vin i Moas lägenhet och sjöng det högsta vi kunde till Ted Gärdestad och Survivor och pratade om kärlek

Så träffade vi Elina och spelade TP på Biljardpalatset och så sov jag hos Moa, pratade om hennes japanska kärlekar och somnade till Catfish. På morgonen skjutsade hon hem mig i bilen, vilken lyx va. Och idag drack jag te i nästan-mormors kök och gick armkrok med min hjärteSonja längs Hornsgatan och nu längtar jag efter jul gör inte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0