måndag i björkis


Ok Ok den här bloggen äts upp av instagram-bilder så kanske det är, men det är så behändigt ju.
Igår i alla fall passade vi på att hänga i Moas kök innan hon åker till New York i två veckor, drack vin, hade maraton med nostalgisk musik och spelade lite galenpanna. Fina redaktionsgänget. Jag och Greta påminde varandra om när vi sov hos Josefin i ettan och lagom fulla grät oss till sömns för att vi pratade om var rymden tar slut <33


Och när dagen grydde gick jag och Greta till Konsum (klockan var typ tio iof.), tänkte på hur fint det skulle vara att bo i Björkhagen och så åt vi kalas-frukost hos Moa, lyssnade på P2 och rökte i fönstret. Idag hade vi studiedag och satt på Sodom och skrev projektplan. 


Sen träffade jag Morgan en liten stund, gick länge i Söderbokhandeln och fingrade på tjocka böcker om andra världskriget, åkte hem & har nu pluggat tyska i flera timmar för imorgon ska jag tenta av nästa del på Tyska 1! Läser ju både steg 1 och 2 parallellt nu men har bara lektioner i steg 2.
Och så har jag promenerat länge också, kokat bönor och läst DN världen, what a life. Hoppas ni mår bra också 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0