idag för ett år sen

Ni har nog förstått vid det här laget att jag gillar tillbakablickar. Så! Den tredje september förra året var det lördag och jag fikade på Vurma med Matilda Filippa Morgan och Julia. Vi snodde lämnad mat från bordet bredvid och spelad wordfeud som var nytt & nice


Filippa Matilda och jag köpte jättefina kronärtskockor och åt hemma hos Filippa och kollade på bilder på oss från åttan.


(Så snygga vänner!) Senare kom Sonja och kanske Ville och Morgan om jag inte minns fel och det var varmt och vi kunde sitta på balkongen länge. Jag & Sonja åkte till söder framåt natten och drack öl med en snäll kille som det aldrig blev något med. Så kan det gå! September är min näst bästa månad efter maj, om det är sånt väder som förra året i alla fall. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0