instagram september

 

Vi kom tillbaka till skolan och har hängt med alla bra som finns där, alltså Södra i love you

En onsdag var jag på Pet Sounds med Guido John och Gabriel och såg Adiafora

Moas nittonårsdag med klassgänget <3

Spelkvällshäng i min soffa
2km loppis i Aspudden

<3

Klädde ut mig till tomat med klassen

Södras insparksfest

Mina äppelträd <3 och min brorson!

Sonja-beby på moderna. Saknar henne, hon är i Paris nu :-(

Jazzpianoafton i skolan

Mina autistiska vänner Elina och Helena

Har pluggat massa timmar på Kaffe

En fredagskväll var vi på Glenn Miller


Öl med bästosar

Tyresta nationalparks-promenad

Noche mexicana i tisdags

Fredagskväll på Biljardpalatset!

Lördags-gos, vi såg dokumentären Bully och skrek åt datorn för vissa är sjuka i huvudet

Mina Akalla boyz på väg till humanisternas nollningsfest igår, bland det mer kaotiska jag varit på. Nu vill jag bara gråta över att mitt sista gymnasie-september är över, varför är jag så sentimental och larvig. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0