you've been acting so strangely, maybe i'm the reason why


En fin sak är jazzpianoafton och alla andra konserter som musikarna i skolan står för, så kan man tillbringa en onsdagskväll i kaffis mörker och lyssna på så väldigt duktiga pianister och kontrabasister och pussa på Morgan i pauserna. 
Idag var en så himla bra höstdag, hade en halvtimmes lektion i form av möte för tidningen och efter det skjutsade Morgan mig på min cykel till Tanto där vi promenerade på gångarna mellan koloniträdgårdarna. Önskade oss trästugor äppelträd och hundvalpar. Cyklade tillbaka till en nästan tom skola, åt lunch med Guido och Gabriel och jag fortsatte till Blå Lotus och fikade ett tag med Elina & Helena. 
  Sonja kom förbi, vi pratade om Parisresor och pojkvänner och sånt. Provade vinterjackor, jag åkte och tränade och har sen mest skrivit dagbok och promenerat och pluggat tyska. Hösten hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0