analogt januari lite februari 2013


Kom tillbaka till skolet i januari. Kändes väl sådär, var fortfarande väldigt omskakad av alltinget och kände mig ganska ensam & tråkig mest. Tur att jag hade Greta som heller aldrig ville hem

& fina redaktionen! Här ett försök till gruppbild

Grundade fika&dj-kollektivet Öppna Huset med Ahmet Elina Felix Hamilton. Släpper singlar snart håll utkik, "Ballongen som flög iväg" och "I min kärleksträdgård"

Elina & Helena på promenad i mitt kvarter

Var på baba onsdag efter onsdag och på hemmafest efter hemmafest och förvirrade mig men behövde högljudda historier och var bakis med Greta och grät på litterär gestaltning torsdagar 8:20 över våra dumma huvuden. Lärde känna Moa på baba ju & sen dess har hon varit på betryggande dygnet-runt-sms-avstånd

Gick upp i ottan med Elina och Moa och köade en halv natt för att köpa Beyoncé-biljetter, ett prima februariäventyr. Så var det med det, en nästan påfrestande händelserik och kul och ledsen förvirrad månad men hur ledsen jag än stundvis blev så hellre det för jag var jätteglad också och det är roligare det än om inget hänt alls. Är det här jag borde infoga lite självbevarelsedrift?? Fortsättning följer <3 <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0