det blir mest en massa ord som flyger, om myggbett som svider och gyllene tider


Lite så här är det; Moa och Aida och öl, carpar tröjor ältar ältar ältar, har panne över idioter, är mäktiga kvinnor säger dra åt helvete. Lyssnar på en spellista med två låtar; Afrodisiac och När vi två blir en.

Sara fyllde 20 (!!!!åldersnojan!!!!) och fick tungtatueringar och bjöd på sangria och hade ljus- & ljudinstallation i badkaret. Tänk om hon och jag åker till Chile i augusti aaaah
 
 
Och mamma är hemma igen efter tre dagar åh. Och jag slår nya rekord i apati! Vaknar mitt på dagen (med halsen kvävd av grå häftmassa pallar inte att det fortfarande känns så här), ligger paralyserad och platt till fram på eftermiddagen, 18-timmars-hungrig men haha vad skulle jag gå upp för, jag dygnet-runt-smsar istället.

 

Mamma knackar på (tillbaka från skridskoturen hon frågade om jag ville följa med på för fyra timmar sen - jag hade dregglat ett förvirrat nej till svar) och säger din sömntuta!! är du inte uppe än!! Jag svarar med mitt bästa  mosigaste ansikte hon säger; är du ledsen? 

 

Hon har ett trasigt knä och långkalsonger i lycra. Jag tänker jag tynar bort snälla. Hon böjer sig ned och kramar mig och jag älskar henne så jag går av för hon träffar mitt i prick alla gånger, tio gånger tio poäng rakt i hjärtat jag behöver inte svara på meningarna vi formulerar likadant. 

Jag snorar hon säger; lyckost nästa person du blir kär i som blir kär i dig. 

 

Vill ha hela världen på en replängds avstånd ett tag. Godnatt

 

Kommentarer
Postat av: Flyrro

"Jag snorar hon säger; lyckost nästa person du blir kär i som blir kär i dig. " <3 din mamma alltså. men hon har så rätt, så rätt, klara <3

2013-02-06 @ 22:32:25
URL: http://elflyrino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0