a war in my mind


Har fått prestationsångest efter den fina respons jag fått på sånt jag skrivit, vill inte besvika någon så då blir det ingenting istället, kanske måste gråta när jag skriver... det är nog tricket. Men det värms varje gång även när det är en jag-läste-på-din-blogg-och....-tänkte-bara-säga-det på fyllan. Men när en är glad blir det en skriver trivialt platt och kladdigt, får kanske bli lite ledsnare igen! Nä jag är nöjd som det är.

Hmm vad vill ni höra om förutom hjärtevärk? Det värker ju inte så mycket nu, mest hoppar och burrar kattigt fast slår en del i otakt. Kan berätta att jag i fredags var på kawaii-fest med resten av Södras treor, & fina tvåor som hade varit med om samma, som en kunde dansa till Abba med och bli snurrig av superplaner med, trycka händer pussa hejdå. Ni hör ju hur det låter! Och igår hamnade jag på Södra teatern med Emma, dansade till electro och ni måste se den här bilden, kallar den "i väntan på fangirl-t-shirt, Emma & big ben" ;
 

Sen blev folk förälskade, skickade mail klockan fem om att "jag kan flyga ner dig till Berlin, jag vill verkligen träffa dig" (tyvärr inte riktat till mig) och sms i versaler. Ja så kan det gå! Nattbussen hem själv är inte ens jobbig längre, lyssnar trumhinnespräckande på Lana Del Rey eller Va Va Voom och sjunger på min hemgata i Enskede för ingen hör ändå klockan halv sex. Drömde VÄRLDENS bästa dröm i natt, försökte rekonstruera den i minnet när jag vaknade, aah så plågsamt. Ska leva på den ett tag till.
 

Och jag har jag börjar spara ut luggen som jag haft sen nian! Paktar med Elina så en inte ger upp (vi hälsar på varandra med att lägga pannorna mot varandra, en liten påminnelse om att stay strong).

Vad ska en säga mer, att imorgon kommer nya Latin Lover på tema drömmar där jag skriver om förälskelser, idag ska jag plugga religion springa en mil skriva dagbok läsa Nina Björk lyssna på Lana Del Rey. PUSS

Kommentarer
Postat av: emma som tror på KÄRLEK

det var världens bästa natt du är världens bästa love u pusspusspuss

2013-01-13 @ 19:20:45
Postat av: klara h

hahaha FÖR DIG KANSKE. nä skoja det var asbra och helknäppt

2013-01-13 @ 20:38:14
URL: http://selfavlidation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0