then you dive in it


Senaste två veckorna, tryckte världens bästa tidning vi e så stolta. 

Bästisar en svenskaeftermiddag i A315 med sol i fönstren 

<3 Redaktionsöl en torsdag, världens bästa redaktion ja <3 

Förra helgen på Joels fest med tema "det fulaste du har i garderoben" = rosa-randiga långkalsonger, hulahula-linne och sportjacka från 90-talet. Stannade med Tara Agnes och Hamilton tills vi blev ombedda att gå hem


Jag och Sonja är twins

Södra hade öppet hus i onsdags, det äger att hänga i skolan när en inte har lektioner, kolla vad mysigt vi har det. Sen startade vi ett dj-fika-kollektiv och drack öl på Charlies 

Två världsabästa åt middag hos mig i fredags och gosade under massa täcken, blev bjudna på vin av mamma och pappa hur gammal har en inte blivit då??

Och igår fyllde Agnes 19 och hade fest med hatt-tema och jag stukade fingret i dansgolvsolycka men hade jättekul och promenerade hem vid sextiden. Har känt mig exceptionellt rutten och soggig inuti trots att jag haft det roligt, ett glittrande nice skal av fylle-ryggrad och nä jag vill inte förlika mig med nedstämdheten fast jag borde nog... känna efter mer. Puss alla snälla ni
 

Kommentarer
Postat av: Helena

<33 <3 <3 <3

2013-01-27 @ 20:00:12
Postat av: julia

fint!

2013-02-12 @ 09:04:14
URL: http://www.juliasvanqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0