BLI MER HEMLIG VS. SANN?? MUNKAVLE VS. ÅNGESTGRÅT?? 14 ELLER 19?? VERSALER ELLER GEMENER???

 
planerar att sova bort min fjortonåriga personlighet & typ lyssna på tallest man on earth och jose gonzalez tills... aa till jag har gnuggat bort varje tillstymmelse till avbrytande versaler mitt i chatten med Greta på grund av... ett sms på två rader???.... ärligt... nästa gång & varje gång fram tills jag har lärt mig; lås in mig i ett rum utan mobilen 30 minuter, ta ut mig, låt mig skriva ett utkast på smset, lås in mig tio minuter, läs igenom och viktigt; halvera antalet tecken och sen bry dig inte så jävla mycket. 

 

nittonårslöfte; bli mer hemlig för det här att vara en öppen bok.... börjar gå mig på nerverna.... aah tänk att inte ropa ut minsta känslosväng till första bästa som vill lyssna. minsta rörelse blir så enorma, men cool har ändå aldrig varit min grej och verkar det inte.... tråkigt.. mitt sanna motto är ju inte hemlig egentligen utan att vara ärlig och ok att ett life á la korten på bordet leder till skam och ångest men det är ändå roligare och det kanske... är kul ändå? "värt det"??

nä, nytt nittonårslöfte; halvera antalet bokstäver i smsen, bli hemligare fast jag kanske nog är en skrikig öppen bok och i alla fall Greta säger att hon älskar det. och vad är alternativet typ låtsas act cool och strypa mig själv(.....) "ätstörningar för själen" skönt att jag börjar bra och spyr ut halva mitt innehåll och gör det till allmäna angelägenheter just det sorry

 

(VARFÖR KÄNNS DET PLÖTSLIGT SOM TYP... DECEMBER REBORN???)
internet är... komplicerat.... ännu ett classic tecken på.... 14...... suck & godnatt.... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0