jag har aldrig blivit friskförklarad så alla vänner o familj kan hurra ÄLSKLING DU EBÄST DU E STARKAST för jag har aldrig blivit sjukförklarad för nobody gave a shit

 
i år firar ja o min ätstörning fem år tesammans ! ja bestädme mig en gång för o sluta äta för jag visste inte hur jag skulle be om hjälp annars , någn kanske skulle fråge hur jag mådde omdet syntes utanpå men det gjorde ingen så ja fortsatte att inte äta o bup ville inte hjälpa de hade viktigare papper o tofflor o jag gav dem fel adresser o telefonnummer o för jag hade en jävla vilja o en jävla rädsla o de lyssnade på mig o jag undrarr hur fan någn kan lyssna på en femtonåring som just gått ner 10 kilo på fyra vecker o tro att hon vet någonting om vad som e bra för henne
 
 

Kommentarer
Postat av: emma da Queen

<3 <3 <3

2014-07-10 @ 14:28:46
Postat av: aggy

1 miljon <3hjärtan till dig för du e B Ä S T

2014-07-11 @ 13:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0