hämta hem

 
göra samma sak många gånger, göra samma sak många gånger samma
många gånger gamla sånger många gånger samma sak många gånger
- lysnssa - många gånger svänger kroppen ryckigt. axel bak fram ,axel bak
fram eller i små cirklar 
 
funkar så jag pumpar upp adrenalinet så huvet dundrar, låt mig bara göra
samma. sitta i sängen och gunga en hel söndag och när jag går hämta hem
mig igen, vi borde göra det där vi gjorde förut igen, hämta mig här jag minns
inte vad vi gjorde men jag minns hur det kändes
 
texten är så gammal - vi tar det igen - texten är så gammal och allt jag skrev
till dig på julen i små randiga brev. havet dundrar långt under mig alltid utan dig
 
-okt 2014

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0