för att göra hösten och vintern lättare ska jag och morgan

 

- promenera mycket och vara ute mycket i allmänhet för det är så skönt med frisk luft

- ha varma kläder även om de är fula

- ha ljusslingan i mitt rum tänd mycket

- träffa många kompisar, hänga runt, prata prata prata prata

- åka längdskidor och långfärdsskridskor med matsäck och kaffe och te

 

 

- hitta på saker, göra utflykter, upptäcka nya platser, göra miniresor, ta initiativ, inte bara sitta hemma

- fika mycket på caféer

- ha spelkvällar. monopol, alfapet, backgammon, finns i sjön, galenpanna

- ha långkalsonger och raggsockor

- ha fina kläder! jag mår i alla fall sämre om jag har mina fulaste kläder på mig

 

 

- gå på bio, se bra filmer eller serier (fast jag gillar inte att se på tv...)

- läsa många och bra böcker

- SOVA MYCKET

- pussas mycket och strutskramas

- planera resor

 

- klara: ha fint nagellack

- upptäcka kungsholmen

- inte plugga för mycket (fast det kan inte bli för mycket spanska hehehe)

- klara: träffa mina systersöner ofta

 


Kommentarer
Postat av: sigrid

äta mycket bullar, dricka mycket varma drycker, ha lite vackra klänningar, knäppa fina bilder av hur snön knastrar på soliga vinter dagar.

Några andra saker :) Jättefin lista!

2011-08-22 @ 18:31:11
URL: http://sigridmariaa.blogg.se/
Postat av: alice

<3333

2011-08-22 @ 23:51:00
URL: http://enkelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0