ett namn är det motsatta av ett tal

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4549387

Andra hälften av sommarpratet var fantastiskt, lyssna för guds skull.

Har haft något som känts som den längsta dagen i mitt liv med många nya lärare och brutal håltimme. Dricker beskt te, läser Nässlorna blomma, lyssnar på sommar, längtar efter Morgan, vilar min träningsvärkande mage och är så bitter över att skolan börjat. Det känns jobbigt på precis alla sätt. Faktiskt. Jag trodde inte att det skulle vara så jobbigt och jag längtar mig redan halvt fördärvad efter lov. Tanken på alla timmar i klassrum med dålig luft, i matsalen, framför läroböcker från nittiotalet och framförallt håltimmarna i kaffis får mig att vilja gråta. Nej nu får jag bita ihop.


Kommentarer
Postat av: alice

<3 jag tror ändå att den här hösten kommer bli bättre än förra! vi är lite större, lite världsvanare, och inte så osäkra och kommer inte ha trasiga hjärtan.

och jag upptäcker gärna kungsholmen med er!! (finaste punken). kära du.

2011-08-26 @ 08:33:06
URL: http://enkelv.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så fin och jag vill träffa dig snart. vänta jag smsar. kära du.

2011-08-26 @ 17:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0