tre fikor och en bio

Här är det tomt men jag har knappt varit hemma den här veckan.

I tisdags fikade jag och Morgan med Dina och hennes Kalle på Urban deli och på eftermiddagen var jag på kombinerad inflyttnings- och julfika hos fina Elina med hälften av södras tvåor, bland annat Helena och Johan som var de enda som jag fick bild på.

Igår satt jag länge på Ritorno med Alice och spanade på Jonas Hassen Khemiri, berättade allt som hänt under julveckan, pratade om mammor, om att kämpa och stå ut, om att allt kommer blir bra, om att vi egentligen är så himla himla privilegierade och lyckligt lottade på alla sätt. Åh Alice. (Fick ingen bild på henne, men vid det här laget vet ni nog hur hon ser ut)


På kvällen gick jag Morgan Johan och Helena på bio och såg Play. Den var så hemskt bra men så obehagligt verklig och jobbigt sann.

Johan och Helena är så himla himla fina och jag mår så himla himla bra just nu.


Kommentarer
Postat av: hevin.

johans lillfinger på första bilden <3

2012-01-04 @ 23:49:03
URL: http://steppingstone.devote.se
Postat av: klara

hahaha jag vet!! så himla fint, han är en riktig finsmakare när det gäller julmust

2012-01-05 @ 12:36:59
URL: http://selfvalidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0